marți, 1 iunie 2010

UNDE ESTI COPILARIE ?

dancing_by_silvermirroredmoon.png
Copilarie.....vag imi mai aduc aminte de ea.
A trecut o vesnicie.
Prinsa de aglomeratia zilnica,prin hatisul des de griji al vietii,mai patrunde arareori cate o scanteie din trecut.
Si-atunci,pentru cateva clipe...retraiesc tihna copilariei.
.........................
Ati sesizat ce gusturi ciudate au uneori oamenii?
Am intalnit persoane care adora  mancarea de bostan cu mamaliga....Ce scarbos!
Altele care iubesc  mirosul de motorina.
M-am intrebat initial cum e posibil sa indrageasca unii, lucruri care altora le-ar intoarce stomacul pe dos.
Cumva,ele reprezinta gustul sau mirosul  copilariei.
Avem tendinta sa relationam adeseori un gust sau un miros de o intamplare fericita sau tragica din viata noastra.
Astfel,iubim,sau uram  un anumit parfum,o anumita mancare,o anumita bautura.
Eu ador sa ma plimb desculta prin ploaia de vara,sa manans fructe nespalate direct din copac,sa mananc lapte praf cu lingurita,sa beau apa de izvor din causul palmelor.......
Sunt lucruri care ma readuc in copilarie

12 comentarii:

  1. Lapte praf cu lingurita!?!A trecut o vesnicie??
    Hai ca si tu esti copil.La multi ani de ziua ta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Unde e Copilăria?

    Un fleac, au ciuremat-o! Vorba reclamei.

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc,dmd.
    ma mai simt uneori copil....dar tot mai rar.

    RăspundețiȘtergere
  4. aproape,happyendstory.daca ma gandesc mai bine nici macar nu am inlocuit-o cu ceva nou si frumos.
    in locul ei a ramas un gol imens pe care il mi umplem din cand in cand cu amintiri.

    RăspundețiȘtergere
  5. "daca ma gandesc mai bine nici macar nu am inlocuit-o cu ceva nou si frumos."
    Cu ce, draga mea, ce-ar putea să egaleze frumuseţea copilăriei?
    Un cântec, o culoare, un vers?
    Poate, dar ele-s numai clipe de copilărie, nu pot alcătui tot mirajul acelei treceri de la a fi oricine-ţi doreşti, la limitatul şi apăsătorul "eu" al adultului.
    Când vei găsi răspunsul la această întrebare te rog să mi-l sufli şi mie. Am o nesfârşită nevoie de el.
    Te-mbrăţişez.

    RăspundețiȘtergere
  6. asta spuneam si eu.nici macar n-am ciuremat-o.

    daca as gasi raspunsul la acea intrebare..........oooo....ca si cum as descoperi secretul tineretii fara batranete.nu as fi egoista si as spune secretul tuturor.
    dar tu ai fi, cred, prima persoana caci nu mi-as dori sa imbatranesti interior niciodata.esti prea frumoasa.te pup

    RăspundețiȘtergere
  7. :) De fiecare data cand dau peste un asemenea articol ma cuprinde nostalgia...lapte praf cu lingurita, caise verzi direct din copac, picioare goale pe ulita plina de praf, presuri intinse pe jos si o gramada de papusi...Toate acestea ma duc cu gandul la vremurile ce au fost. Zambesc cu placere :)

    RăspundețiȘtergere
  8. bun venit,lillee!
    am crezut ca faza laptelui praf cu lingurita era o ciudatenie a mea.
    bun venit in club!

    RăspundețiȘtergere
  9. mancarea de bostan cu mamaliga...ffff scarbos,pe mine daca mai tii minte mai ca ma obliga mami s-o mananc...te poop

    RăspundețiȘtergere
  10. si eu te pup andreea.
    sa-nteleg ca nu-ti place nici acum acest deliciooooss fel de mancare?
    mama ta stie sau trebuie sa mai pastrez un secret?

    RăspundețiȘtergere
  11. foarte frumos....:) ai calitati pe care nici nu stii ca le ai...Copilaria este cea mai frumoasa parte a vietii si trebuie sa o pretuim si sa ne bucuram de ea, ca doar o data in viata suntem copii....:x :( :*

    RăspundețiȘtergere