duminică, 6 iunie 2010

Giuseppe Povia - Il bambini fanno ooh!

8 comentarii:

  1. Buna melodia.Nu-l stiu pe interpret.Cu bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. versurile spun multe.multumesc.
    m-a inspirat sorin

    RăspundețiȘtergere
  3. Fain. Nici eu nu-l ştiam pe cântăreţ.
    Dacă voi renunţa să mai intru, poate continui tu "duelul" muzical, amical, pe care-l iniţiasem cu Sorin. Ar fi păcat să nu-i dea nimeni "replica", deşi asta nu-l va opri, desigur, din periplul său muzical. Mi-a fost prilej de mare amuzament, deseori şi ocazie să cunosc autori şi stiluri de care nu auzisem.
    :)

    Cu drag,

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc,iris.
    n-are nici un farmec,oricum, nu ma pot ridica la nivelul tau

    RăspundețiȘtergere
  5. Mă supraestimezi sau te subestimezi, dar, oricum ai numi-o, eu cred că nu e cazul.
    Sorin are capacitatea de a ne inspira prin postările sale, aşa că e destul de uşor să intri în acest şotron muzical.
    Mai vorbim.
    O zi minunată!

    RăspundețiȘtergere
  6. voi doi jucati atat de frumos sotronul,incat prefer sa raman pe margine si sa fac galerie.

    RăspundețiȘtergere
  7. Eh, abia acum pricepui de unde mi se trage mie bunatatea de sughit de cateva seri incoace... :))
    Silvana, suntem copilasi "subtiri" si nu muscam! Be our guest, don't be shy! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. nu voiam sa para c-am barfi.
    ....
    cred ca nu muscati(se spune ca nu musca cei ce latra).
    ....
    multumesc de invitatie...sunt timida dar incerc sa ma tratez.

    RăspundețiȘtergere