duminică, 13 iunie 2010

AM INTRAT IN ZONA CREPUSCULARA



Socializare....hm......da,ma pricepeam la asta.Virtuala...se poate?
Pana acum doua luni tot ce stiam despre pc era legat de "gugal","goagal" sau "gogol"(si nu vorbesc de scriitorul rus ci despre  "prealuminatul" Berlusconi).
Intram,cautam cate ceva si iesam repede sa nu-mi prind urechile.
Acum,incerc sa ma integrez si eu in "societatea" virtuala si ma ia cu ameteala..
Se vorbeste cu mine intr-o limba necunoscuta mie.
Am primit puncte,paranteze,x-uri.....fratilor,incercati sa ma-njurati cu subtitrare,sa-mi pot insusi critica sau sa va multumesc.
Si nu stiu unde gresesc,eu incerc sa vorbesc politicos cu toata lumea.
Norocul meu e ca o mai prind pe fiica-mea care imi mai traduce cateva punctulete,dar tot raman cu o gramada de semne de intrebare.
Luati-ma usor si fiti blanzi cu mine.

4 comentarii:

  1. Vezi tu, Silvana, poate ca ghilimelele de la "societate" ar trebui transferate la "virtual". Pentru ca, de fapt, in spatele nick-name -urilor mai simple sau mai sofisticate se afla persoane reale si nu entitati virtuale, caractere diverse, exact ca cele din "real". Si dat-fiind ca comunicarea pe "neve" creeaza des echivocuri, poporul internaut incearca sa complecteze o afirmatie sau o stare cu un soi de mimica simbolica, apeland la anumite forme grafice. De acolo i-au nastere zambetele, rasetele sau tristetile exprimate cu ajutorul punctelor si parantezelor, uneori neaparat necesare. Din cate stiu eu, pentru injuraturi nimeni nu a creeat o grafica specifica, acestea se exprima foarte explicit... din pacate. Deci nu iti fa probleme, daca cineva te injura, vei sti imediat.
    :))) (am ras)
    Vad ca esti putin prezumtiva si ai tendinta de a te simti oarecum in inferioritate... nu ai de ce. Nu sunt numai "zmei" si "balauri" in "virtual"... :) (am zambit... putin ironic, recunosc)
    Spor la "socializat"! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Fii linistita,tot fondul conteaza si nu toata lumea se ajuta cu semne aditionale.Eu sunt activ pe net de peste 2 ani(si in blogosfera de peste 1 an) si nu folosesc semne,pt.ca asa m-am obisnuit.Important este sa comunici cu ceilalti, sigur daca si cand simti ca este cazul.Numai bine.

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc ca m-ai citit,multumesc si de paranteze,multumesc si de ceea ce se afla in interiorul parantezelor.
    imi pare rau daca a sunat a vaicareala.
    voi incerca sa tin pasul
    ^:)^

    RăspundețiȘtergere
  4. dmd,multumescde vizita si de incurajare.

    RăspundețiȘtergere