luni, 31 mai 2010

ITI MAI ADUCI AMINTE ? .....

Am colindat printre bloguri si m-am incarcat cu bune si cu rele.Am aflat lucruri frumoase dar si urate.Am ascultat povesti incantatoare dar si melancolice sau triste.
   Ne indragostim si iubim niste himere.Proiectiile unor  imagini privite cu ochii sufletului nostru.
Dar apoi.intervine timpul plictiseala si rutina si sufletele noastre ajung sa fie ranite,iar acele imagini devin din ce in ce mai distorsionate,pana cand chipul celui pe care il iubeam candva devine de-a dreptul hidos.
Il privim din ce in ce mai instrainat si rece pana cand ajungem sa uitam chiar si faptul ca odinioara ne parea frumos.
Ne trezim captivi intr-o relatie care nu mai pare sa aiba nici un viitor...dar a avut un trecut?...frumos...parca...
A trecut atata timp incat uitam momentul inceputului    momentul unei fericiri  febrile,momentul in care ii cautam privirea pentru a ne incalzi sufletul..
.Iti mai aduci aminte?.....

12 comentarii:

  1. Clar... nu sunt lucruri pe care sufletul meu sa le uite asa usor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai iubirea nu trebuia sa fie, nu zic din aliaj pretios, dar cel putin un otel inoxidabil, ceva? Vezi daca cumperi de la tigani?... :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Aşa este, iubirea durează, iluziile se sting.
    Dar, de câte ori e iubire ceea ce simţim şi de câte ori doar imaginaţie?
    Eu, măcar, pun punct unei relaţii care e aproape de-o vârstă cu mine (am copilărit împreună, am învăţat la aceeaşi scoală, am făcut sport la acelaşi club etc.). Eu nu am vrut asta, dar pentru iubire e nevoie de doi. Şi de unde nu mai e, nici Dumnezeu nu mai poate cere.
    C'est la vie!

    RăspundețiȘtergere
  4. denisia,bun venit!
    pot fi, intr-adevar, lucruripe care merita sa ti le amintesti,sunt insa si lucruri pe care ai vrea sa le uiticat mai repede.

    sorin ai dreptate,poate si senzatia de balci te-a atras la inceput,iar tiganca iti parea o doamna din inalta societate.
    dar oare nu suntem putin cretini atunci cand ne indragostim?

    iris(imi pot permite sa-ti spun asa?),eu tocmai am pus punct unui mariaj de 15 ani si daca ar fi sa privesc in urma nu reusesc sa vad decat mizerie.poate am asteptat prea mult sa pun punct sau poate nu au apucat sa se cicatrizeze ranile, oricum in situatia de fata ma tem ca nu sunt un bun sfatuitor,oricum concluzia e aceeasi...asta-i viata

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai prezentat numai un scenariu.Exista si altele cand iubirea se micsoreaza sau stinge fara mari traume.Timpul poate ucide iubirea si cu siguranta o modifica.Cu bine

    RăspundețiȘtergere
  6. da,categoric dmd,e una dintre variante.
    cea care m-a atins pe mine.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu, Silvana, n-ai pus sare pe rană fiindcă pe rana asta s-au pus deja toate sărurile posibile şi imposibile. Nu-ţi face griji, am depăşit momentul.

    RăspundețiȘtergere
  8. ma bucur.
    da foaia si mergi mai departe.multa bafta

    RăspundețiȘtergere
  9. Să fie, mulţumesc.
    Baftă şi ţie!

    RăspundețiȘtergere
  10. Daca suntem nitel cretini cand ne indragostim? Nu as sti ce sa raspund, eu sunt asa tot timpul (cretin), deci nu am putut sesiza diferenta... :))

    RăspundețiȘtergere
  11. sorin,iti arde de glume.
    ai vrut sa spui ca te simti vesnic indragostit,cred.
    cat despre faza cu cretinul......faci misto de mine?ti-am citit blogurile

    RăspundețiȘtergere